Translate

piatok 7. novembra 2014

DIY...kvietky vo vlasoch...


 Na internete vela dievcat predava rozne sponky a celenky s kvietkami...
Kedze som chcela, aby moja babulka nosila
sponku, ktoru jej sama vyrobim, pustila som sa do toho...
...pocas vyrabania som vsetko pofotila, takze vkladam aj navod, ako na to...
Je to velmi jednoduche a ako vidite, nezostalo len pri jeden sponke :-)
Co budeme potrebovat:
lepiacu pistol, sponku krokodilku, umele kvietky a 2 kusky filcu
(kto nechce vyrobit sponku, ale napr. celenku, náramok a podobne,
moze namiesto sponky pouzit stuhu, cipku, pripadne obycajnu celenku)

Kym si dame nahrievat lepiacu pistol, pripravime si kvietky do tvaru,
ktory sa nam paci, aby sme pri lepeni nemuseli nad tym rozmyslat a experimentovat.
Roztopene lepidlo vyteka a nie je na to velmi cas.
 

Postupne zacneme naliepat spodne vrstvy na jeden z filcov
(ja som zacala listkami)...

a pridavame postupne kvietky...
az ich nalepime vsetky.
Druhy filc zacvikneme do sponky...
otocime na druhu stranu (aj nalepene kvietky)...
nanesieme roztavene lepidlo...
a prilepime na zadnu stranu sponky.
Tradaaa, sponka je hotova :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára