Translate

sobota 1. augusta 2015

Minijazierko...DIY

 
V jednom z minulych clankov som spomenula,
ze si planujem urobit v plechovej nadobe z JYSKu
minijazierko... :-)
 
 
 
Kupila som si teda u nas v zahradnom centre
vodne rastlinky a vymyvany strk...pouzila som tiez foliu,
ktoru sme mali doma...
 

Najprv som dala do nadobky foliu, potom strk a do neho
som postupne ukladala rastlinky aj s kvetinacom...vacsie isli na spodok,
mensia o trosku vyssie...pod nu islo viacej strku :-)
 

Ked bolo vsetko na svojom mieste,
kvetinace som zatazila niekolkymi kamienkami, aby sa nevyplavovala zem.
A pomalicky som napustala vodu...nakoniec som foliu pozahynala
a zaviazala spagatikom. Zvysok som odstrihla...
 

 
Samozrejme nesmie chybat gyc...v nasom pripade
umele lekno s vazkou, ktora v noci svieti :-)
Bude tam len docasne a potom uvidime...
 
 
 
Urobila som si radost...uvidime, ako sa bude
darit jazierku u nas...
 
Krasnu nedelu prajem :-)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára