Translate

sobota 29. augusta 2015

Tekvicove semiacka...


Mala som moznost kupit surove tekvicove semienka,
tak som nevahala a uz nam doma rozvoniavaju :-)


Robia sa velmi jednoducho...
...najprv som ich umyla cez sitko (1) a ususila na utierke (2).
Na plech som dala papier na pecenie a nan v jednej vrstve semiacka (3),
potom som ich osolila (4). Niekto zvykne semiacka namocit na noc do slanej vody,
ale ja som tento krok vynechala :-)


Dala som ich do studenej rury (teplovzdusnej - nastavene na ventilator), zapla na 180 stupnov a piekla cca 20 minut...
prvych 9 minut sa mi rura len zohrievala a samotne pecenie
potom trvalo cca 11 minut...uprostred pecenia som raz na par sekund otvorila ruru,
aby sa pripadna vlhkost dostala von...

HOTOVO :-)



Zvysne semiacka som dala do mraznicky
a tie upeciem ich na jesen, ked budeme mat chut...

Krasny vikend prajem... :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára