Translate

piatok 14. novembra 2014

Levandulove privesky...DIY


Niekde na internete som raz videla levandulove privesky vyrobene
z baliaceho papiera, ktore ma uputali, ale zial
sa nepamatam, aka to bola stranka.
Kto ma rad romanticky a vintage styl, urcite si ich zamiluje tiez.
Nastastie som na ne nezabudla a pustila som sa do ich vyroby...
a samozrejme som Vam postup nafotila :-)
Budu super k darcekom...



Co potrebujeme:

baliaci papier, levandulu, peciatky, sijaci stroj (ktor nema, moze pouzit spinkovac, alebo
zosivat rucne), dierkovacku, rozne ozdoby (ja som pouzila ruzicky a stuzky) a spagatik na zavesenie



Baliaci papier si nastrihame na pasiky, ktore prehneme na polovicu...
hornu cast (kde sa otvara) prehneme cca 1,5 cm dovnútra.



Rohy vrchneho papiera zalozime podla fotky dovnútra...



a prehneme.



Podla vlastnej fantazie opeciatkujeme,
pripadne nieco napiseme a podobne.



A zaciname sit...



do tvaru pismena "L"...



Vyberieme zo stroja, naplnime levandulou...



...a dosijeme poslednu (tretiu) stranu...



Nitky zacistime (odstrihneme)...








...a mozeme dozdobit...




Kedze je pred nami vikend a pravdepodobne bude uprsany,
je to super zabavka na spestrenie dna...
Krasny vikend Vam prajem :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára