Translate

streda 17. decembra 2014

Po troch dnoch...


...doma :-)

Dnes poobede sme sa vratili zo sluzobnej cesty spojenej s relaxom...
...boli sme v Tatrach, v hoteli Permon :-)
Povodne som nemala v plane ist, pravdupovediac sa mi nechcelo, ale
na poslednu chvilu (v piatok) som sa rozhodla, ze predsa len pojdem :-)
Okrem pracovnych povinnosti sme si uzili tiez prechadzku po okoli,
kupanie vo vyhrievanom bazene,
sauny od vymyslu sveta (parnu, finsku, inhalacnu, solnu, infra a neviem este ake - bolo ich tam velmi vela), masaz, zahrali sme si kolky, ci ping-pong...bolo uzasne  :-)








Z hotela bol vyhlad na Krivan, ktory bol vacsinu casu zahaleny v oblakoch...



...ale na zaver (tesne pred odchodom) sa nam aspon na chvilu ukazal :-)



Vianocna vyzdoba bola prekrasna (tie fotky tu krasu zial nedokazali zachytit)...





Nakoniec som velmi rada, ze som vyuzila tuto moznost a trosku zrelaxovala...

Majte sa krasne :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára