Translate

pondelok 12. januára 2015

Strieborne...


Velmi rada nosim strieborne sperky...dlho som
ich odmietala, lebo som sa bala, ze mi scerneju a co potom
s nimi :-) 

Az som objavila navod, ako ich jednoducho
a za kratku chvilu vycistit...odvtedy sa mi nazbieralo
par takychto sperkov a striebro som si velmi oblubila... :-)

Takze...ako na to:
potrebujeme len misku, alobal, sodu bicarbona
(pripadne prdopec - prasok do peciva), strieborny sperk
a vriacu vodu...
 

Do misky dame alobal, nan polozime strieborny sperk,
zasypeme jedlou sodou a nalejeme vriacu vodu...

 
cele to trosku "zasyci" a postupne sa sperk vycisti.

 
Kto chce, moze sperk este docistit kefkou na zuby,
ale nie vzdy to netreba :-)


 Ak su na striebre nalepene kamienky (zda sa mi, ze to lepia zivicou),
tak by som to neriskovala,
ale ak su kamienky prichytene striebrom (takymi dobkami), tak v pohode :-)

Majte sa krasne...
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára