Translate

štvrtok 13. augusta 2015

Tlacovka v IKEA...

 
Dnes bol ten den "D"...
 
 
Rano som dorazila medzi prvymi...ale skuste uhadnut, co som doma zabudla...
...fotak :-) Zeby blondina?
Tak mi nezostavalo nic ine, len vytiahnut mobil...
 
Prichystane boli stoly, stolicky,
aj obcerstvenie. Ochutnala som hruskovu limonadu...mnam ;-)
 
 
Temou tlacovej konferencie bolo predstavenie
noveho katalogu 2016...je zamerany na vsetko, co sa tyka jedla...
...od pestovania, cez varenie, stolovanie az po skladovanie.
 
Spolu sme si pozreli nove kuchyne...velmi sa mi paci myslienka
mat rozne stolicky pri stole...kazdemu podla chuti...a vsimnite si tie
tienidla HEMSTA/HEMMA na lampach.
Nie su perfektne? Myslim, ze minimalne jedno skonci aj u nas doma...
 
 
Tiez sa mi velmi pacia regale a sklenene dozy s vrchnakom.
Maju mnohostranne vyuzitie na uskladnenie cohokolvek.
Hodia sa aj na zabalenie darcekov, ci cukrikov... :-)
A ten stol na fotke, na ktorom su polozene dozy s cukrikmi...
povedali by ste, ze je z korku?
 
 
Novinkou, co sa tyka jedla, su zeleninove gulocky...je to
zdravsia alternativa k masovym gulockam, ktore su u nas velmi oblubene.
Mala som moznost ochutnat aj tieto zeleninove
a musim povedat, ze su velmi dobre :-)
Prvy krat som vyskusala aj lososa...aj ked ryby ja velmi nemusim,
chutil mi...
 
 
Co ma potesilo je, ze IKEA zacala od augusta predavat
napoje s nizkym obsahom cukru a s prirodnymi prichutami...vyskusala
som uz spominanu hruskovu, ale aj bazovu limonadu...obe chutili
vynikajuco...boli jemne perlive a neboli presladene :-)
 
A este jedna novinka v jedle...mrazeny jogurt...opat
je to zdravsia alternativa, ale tentoraz ku zmrzline.
Sice som ho neodfotila, ale urcite ho vyskusajte, je vynikajuci...a v predaji
je len od vcera :-)
 
Na zaver posledna novinka, ktoru IKEA ponuka...lehota na vratenie tovaru sa predlzuje
na 365 dni...a to pre vsetkych :-)
 
Bol to uzasny den a domov som odchadzala nielen
s plnou hlavou napadov (co u nas doma este vylepsit),
ale aj s darcekmi...kedze teraz casto stolujeme vonku v zahrade,
kosik Risatorp bude uzitocnym pomocnikom :-)
Okrem toho dzemik a cokoladka...co viac si priat...dakujem velmi pekne...
 
 
Aby som nezabudla...zoznamila som sa s Luckou z blogu Trendesso...je to velmi
mila osobka, ktora ma rada skandinavsky styl byvania
a o tom je aj jej blog :-) Tymto ju pozdravujem a verim, ze sa este niekedy stretneme :-)
 
Majte sa krasne...
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára