Translate

piatok 2. októbra 2015

Leto skoncilo, vypustili sme...

 
...bazen :-)
 
Viem, ze je uz jesen v plnom prude a leto za nami,
ale este posledny krat sa vratim k bazenu.

Tento prispevok pisem viac-menej pre to,
aby sme buduci rok nemuseli "maturovat" nad tym, ako najlepsie vypustit
a hlavne vysusit bazen...ked nahodou zabudneme :-)
Trosku som sa bala toho susenia, lebo mame bazen s nafukovacim kruhom a je dost velky a tazky,
ale nastastie vsetko dobre dopadlo, dokonca az nad moje
ocakavanie :-)

Vyuzili sme slnecne dni...pocasie na kupanie uz nie je
a nemalo vyznam zbytocne to natahovat.

 
Jeden den sme vypustili vacsiu cast vody a druhy den zbytok.
Kedze mame bazen, ako som uz pisala, s nafukovacim kruhom, steny bazena nam
pri vypustani vody klesali dole. Pouzili sme teda lano
a cez kovovu konstrukciu sme steny vydvihli a priviazali o najblizsie stromy.
Kratsie strany sme opreli o konstrukciu zo solarneho ohrevu a rebrik.
Takto sa nam bazen susil cely nasledujuci den. Podvecer sme ho vyutierali dosucha a zlozili.

 
Polystyreny, ktore boli pod bazenom sme uz odlozili
a posledne, co musime este upratat, je piesok...


Najviac si to uzivala nasa Cindy...po zahrade nam ryju krtkovia
a hned pri bazene si urobili kopcek. Cindy vyuzila sancu a hrabala...nas ocko
jej v tom samozrejme trosku pomohol...bola cela od piesku a zeme...



Bazen je zbaleny a pripraveny na buducu sezonu...
...a ja som rada, ze to mame za sebou :-)

Krasny vikend...
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára