Translate

piatok 6. novembra 2015

Krížikové vyšívanie...

 
Vyšívaniu som sa naposledy venovala, keď som bola tehotná...to bolo
pred 13 rokmi.
Vtedy som ešte nevedela hačkovať, či šiť...
Boli to viac-menej len také jednoduchšie motívy...vhodné akurát na moju
netrpezlivú povahu. Hlavne, aby to bolo rýchlo :-)

Keď sa narodila Janka, vyšívanie išlo bokom.
Bývali sme vtedy v Bratislave a rodičia boli ďaleko.
Navyše Janka bola bábätko, ktoré málo spinkalo, tak som pri nej nemala
veľmi čas na tvorenie.

Trošku som sa včera pohrabala v škatuliach
a vylovila som moje staré výšivky...možno teraz je ten správny čas
niekde ich použiť...buď na tašku alebo vankúš :-)

 
Pravdupovediac by ma ani nebolo napadlo vrátiť sa k vyšívaniu...
...ale odkedy chodím na blog k šikovnej Danielke,
dostala som chuť opäť si niečo vyšiť.
Prvý krok, ktorý som urobila je, že som si objednala knižku "Krížkové vyšívaní".
Je to vlastne špeciál k časopisu Dekor, ktorý si pravidelne kupujem.
Sú v ňom nádherné a aj celkom jednoduché vzory,
tak sa na vyšívanie veľmi teším...
 



Z tejto knižky mám veľkú radosť...už si len nájsť na to čas...zatiaľ budem
vyberať a preberať, do ktorého vzoru sa pustím ako prvého :-)
 
Majte sa krásne...
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára