Translate

utorok 29. decembra 2015

Oprášila som háčik...

 
Po dlhšom čase som opäť vytiahla háčik
a pri pozeraní rozprávky som sa pustila do háčkovania...a prečo vlastne?
 
 
Včera prišla k nám Jankina kamarátka, ktorá má v týchto dňoch meniny..
....má rada tyrkysovú farbu a práve takú som mala naškrečkovanú...
keďže je zima, s Jankou sme sa dohodli, že jej urobím nákrčník :-)
Tentokrát som si však za vzor nevybrala môj
overený babičkin štvorček, ale iný vzor...a myslím, že sa mi celkom podaril, čo poviete?
 


Nie je na omotanie na viackrát, ale len natiahnuť cez hlavu
 a prehnúť...
Robila som ho z 80 očiek, ktoré som spojila do kruhu...do prvého očka som vháčkovala
2 dlhé stĺpiky, 1 RO a zase 2 dlhé stĺpiky...
...potom som 3 RO vynechala a do štvrtého znovu 2 dlhé stĺpiky, 1 RO, 2 dlhé stĺpiky...znovu
3 RO vynechala a dokola to isté :-)
 
A darček je hotový...
 

 
U nás konečne vyšlo slniečko, tak sa pôjdeme
trošku prejsť...v tej hmle to nebolo ono :-)
 
Majte sa krásne...
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára