Translate

piatok 8. januára 2016

A je po prázdninách...

 
Posledný (tretí) prázdninový týždeň (a môj dovolenkový)
ubehol ako voda...potrápila nás nádcha, bolesť v hrdle a kašeľ...
Najprv Janka a potom aj ja.
 
Keďže lieky z lekárne používame čo najmenej,
zase nám na kašeľ pomohol osvedčený sirup z medu a cibule...postup som
 
Na boľavé hrdlo mi zas pomáha cesnak...očistím si 2 strúčiky
a tie celý deň cmúľam,
prípadne si ich strčím do líc ako škrečok...každý na jednu stranu :-)
Ak sa dá pri čistení cesnaku pozor a nezareže sa do neho, tak vôbec neštípe...
A naozaj to pomáha.
 
Okrem toho pijeme čajík s medíkom a citrónom...
 
 
...a papáme ovocie...


Ovocie mám na novej tácke, ktorú som dostala od švagrovcov...
musím sa vám s ňou pochváliť, pretože je nádherná :-)
 




Už je nám našťastie lepšie,
tak som rada, že je víkend pred nami a trošku si ho užijeme :-)
 
Krásny víkend prajem aj vám...
 
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára