Translate

nedeľa 17. januára 2016

Nové háčiky...

 
Začiatkom týždňa som si prelistovala 
leták KIK a upútala ma sada háčikov...bambusové.
Akcia platila asi od stredy, ale kým som sa dostala do obchodu, bol piatok a ani som nedúfala,
že by ich ešte mohli mať.
Napriek tomu som sa zastavila v obchode
a skúsila šťastie...mali posledné kompletné (boli ešte jedny, ale rozbalené
a chýbal jeden háčik)...
 
 
Cez víkend som uháčkovala už asi piaty nákrčník...
...veď treba pre všetkých a v rôznych farbách :-)
 


V sade je 12 rôznych veľkostí a pracuje sa mi s nimi veľmi dobre,
sú ľahunké a hladké :-)
 
Ešte vám ukážem jednu súpravu,
ktorú som si urobila pre seba...cez moju dovolenku počas Vianoc.
Je to čiapka a nákrčník...tiež zelená, ale trošku bledšia...
 

 
Dnes je opäť nedeľa (letí to strašne rýchlo), takže vám prajem úspešný
budúci týždeň...majte sa krásne :-)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára