Translate

nedeľa 31. januára 2016

Špaldový chlebík bez kvásku...


...rýchlo a jednoducho :-)


Recept som dostala od mojej milej kolegyne Janky...

Príprava je veľmi rýchla a jednoduchá.
Potrebujeme:

400 g špaldovej múky (kúpila som v Tescu)
400 g bieleho jogurtu (príp. kyslej smotany)
1 čajová lyžička sóda bikarbóna
1 čajová lyžička soli (ja som dala himalájsku a zdal sa nám byť málo slaný)

...okrem toho sa môžu pridať slnečnicové alebo ľanové semianka,
prípadne orechy a podobne...ja som teraz nedávala...

Najprv si preosejeme múku, pridáme soľ, sódu bikarbónu
 a premiešame...


...potom pridáme jogurt (ja som nemala, použila som smotanu z LIDL)...



...a premiešame vidličkou. Snažíme sa, aby sa jednotlivé suroviny spojili.


V žiadnom prípade však cesto nemiesime.
Dáme ho do formy na biskupský chlebík, ktorý predtým vystelieme papierom na pečenie
(ja mám silikónovú formu, tak som papier nedávala).
Môžeme ho posypať hrsťou múky...


Pečieme pri 180 stupňoch približne 50 minút.
Po vybratí z rúry dáme hneď dole papier na pečenie
a necháme vychladnúť na mriežke :-)


Mne tento chlebík celkom chutí, tak určite
nebol u nás posledný...a nabudúce bude z celozrnnej špaldovej múky :-)

Krásny večer...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára