Translate

utorok 9. augusta 2016

Levanduľový výpredaj...


...v záhradnom centre...

Keď som naposledy zavítala do tohto obchodu,
viacero ľudí vychádzalo s nákupnými vozíkmi plnými levandule...
Boli za dobrú cenu, tak som neodolala ani ja 
a nejaké som prikúpila :-) A okrem toho aj pár trvaliek...

Doteraz boli v kvetináčoch a už stihli aj odvitnúť...preto je najvyšší čas
na ich sadenie...veľkou pomocou mi bol fúrik...teda okrem rýľu, lopaty a podobne...


...ten už toho zažil dosť počas rekonštrukcie a stále slúži ďalej...

Najprv som priestor vyčistila od buriny, zasadila kvietky
a okolo nich dala čiernu textíliu...




...potom kamene...



Pár kameňov mi zostalo, tak som prisypala aj starším levanduľkám...


Nie je to ešte úplne hotové, ale ak príde búrka,
aspoň mi neodfúkne textíliu :-)

P.S. ešte sa vám chcem všetkým veľmi pekne poďakovať za komentíky
k minulému príspevku...ste super...nechám teda stôl tak ako je,
nebudem ho ďalej maľovať :-)

Majte sa krásne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára