Translate

utorok 5. septembra 2017

A máme po lete...


...aj po prázdninách...

Dala som si blogovú pauzu...nestíhala som písať...sem-tam som
prihodila nejakú fotku na instagram,
ale sem nič...

...začnem teda fotkou od nás :)



JÚL

Leto u nás začalo tým, že Viťo išiel na 6 týždňov do Kováčovej...
...do národného rehabilitačného centra...
Na víkendy chodil domov...teda od soboty obeda, do nedele večera...to bolo super,
aj keď som vtedy precestovala hodiny v aute, 
stálo to za to...rátalo sa to aj jemu, aj nám a ten čas prešiel dosť rýchlo :)

Ja som medzitým chodila do práce, kosila trávnik, starala sa o záhradu, 
domácnosť...bola som rada, keď som večer ľahla do postele...
chuť na blog veľmi nebola :)

1.7. sme oslávili 17-te výročie svadby a naše dievčatko 
oslávilo 9.7. svoje 14 narodeniny...dva víkendy po sebe sa u nás oslavovalo :)

V júli sme pochutili aj na čučoriedkach, ktoré sme kupovali na kilá...v Novej dedine
pri Leviciach ich pestujú a predávajú...mňam :)

 

AUGUST

2. augusta prišiel Viťo domov... :)
Posledná káva v Kováčovej, posledný zákusok...vždy, keď sme išli v sobotu pre neho,
zastavili sme sa v bufete a posilnili sa na cestu...

 

V auguste som sa rozhodla, 
že musím urobiť niečo s mojimi kilami, ktoré sa na mňa v poslednom čase lepili 
veľmi ľahko a rýchlo :)
Začala som jesť 5-krát denne, vysadila som sladkosti, pečivo a chlieb,
tiež prílohy...a pila aspoň 2 litre minerálky, či vody...

Konečne zapnem nohavice, ktoré som nosila pred 1-2 rokmi :)


Boli sme aj v Bratislave...IKEA som nemohla vynechať...



Paradajky, ktoré som pestovala v "burine" (písala som o nich tu) a kosila okolo nich trávu :)
rástli, aj mali peknú úrodu, len na rastline bolo vidieť, že jej chýba okopávanie
a čistá pôda...napriek tomu bolo naše pestovanie úspešné a pochutili sme si na nich...


No a na konci augusta sme boli po niekoľkých rokoch opäť na dovolenke...
...Zakynthos...
...bolo úžasne, ale o tom napíšem samostatný príspevok :)

Tak...a je to vonku...moja blogová pauza je zhrnutá v jednom príspevku...
Odteraz sa  budem snažiť prispievať častejšie, aj keď len fotkou a krátkym popisom :)

Lúčim sa s vami s fotkou terasy...tu sme v lete trávili veeeeeeeeeľa času...



Majte sa krásne a ĎAKUJEM, že ste tu so mnou zostali
aj napriek mojej nečinnosti :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára