Translate

nedeľa 10. septembra 2017

Kokosový koláčik


Premohla ma chuť na sladké...

Kto má rád kokos tak ako ja,
tak tento koláčik je pre neho ideálny...a okrem toho ho radím medzi
zdravšiu alternatívu oproti klasickému kokosovému koláču :)


Snažím sa vynechávať sladké maškrty,
ale keď to nejde, tak to nejde...vtedy hľadám nejaké "zdravšie" alternatívy...

Tento je veľmi jednoduchý a naozaj mi chutí :)

POTREBUJEME:
1 šálku bieleho jogurtu (dala som 2,7 %)
1 šálku mlieka (polotučné)
3/4 šálky oleja (nabudúce skúsim dať len 1/2 šálky)
1 šálku strúhaného kokosu
6 lyžíc medu
2 šálky špaldovej múky (dala som celozrnnú)
1 lyžička sódy bikarbóny

a na vrch - 100 g roztopená čokoláda (min. 70 %) nad parou s 3 lyžicami oleja

POSTUP:

veľmi jednoduchý...všetko zmiešam dokopy, nalejem na menší plech
(príp. do keramickej okrúhlej nádoby)
a pečiem na 175 stupňoch cca 20-25 minút...skúšam pomocou špáratka :)

Na vrch rozotriem roztopenú čokoládu a po vychladnutí podávam...

Nabudúce vyskúšam vymeniť trochu celozrnnej múky za hladkú špaldovú, aby bol
nadýchanejší...nie veľa, možno tak pätinu z celkového množstva 
múky...ale aj tento je super...


Krásnu nedeľu prajem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára