Translate

nedeľa 5. novembra 2017

Už majú v DM drogérii adventné kalendáre...


Prvý som kúpila pre moju Janku vlani...bol značky Balea...

Tento rok ich bude na výber viac...majú kalendáre prírodnej značky Alverde,
podľa všetkého bude aj Essence a k dispozícíí je aj stálica Balea.
Vyložené ich u nás nemajú, ale Janka mi hovorila, že už by mali byť...tak som sa spýtala 
pri pokladni...a mali :)

Tento stojí 19,90 eur, ale ak máte dosť bodov, 
tak po stiahnutí 75 bodov je lacnejší o 5 eur...tým pádom ma vyšiel asi 15 eur...
Či je to málo alebo veľa, 
to už nechám na vás...čokoládkové kalendáre nekupujem,
bude len tento a radosť urobí...veď napokon si ho vybrala sama Janka :)





Neviem, koľko majú kusov, ale treba sa do poponáhľať,
lebo sa určite rýchlo vypredajú...držím palce :)

Majte sa krásne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára