Translate

pondelok 22. januára 2018

Ako si prestať komplikovať život :)


Keď som si medzi vianočnými sviatkami
prechádzala internetové obchody s knižkami, zaujal ma názov jednej knihy...

...100 spôsobov, ktorými si zbytočne komplikujeme život...


Knižku som si teda objednala...bola som zvedavá, o čom bude, veď odvšadiaľ všetci stále
počúvame, aký je život komplikovaný a ťažký...zatiaľ som si prečítala 
len prvú kapitolu (o vzťahoch), ale musím povedať, že sa mi knižka číta dobre...v podstate je 
v nej písané to, čo všetci vieme, len akosi na to zabúdame...tak nie je
na škodu pripomenúť si to :)

Takže po prečítaní prvej kapitoly sa prestanem snažiť vyhovieť všetkým,
nájdem si čas na svojich blízkych,
rozprestriem svoje krídla a budem si plniť svoje sny 
(v podstate na svojich snoch už pomaličky pracujem), 
nebudem si robiť starosti, 
rozlúčim sa s ľútosťou, či výčitkami a budem sa stretávať len s ľuďmi, 
s ktorými sa chcem stretávať...naučím sa hovoriť nie...pretože:

Život nie je komplikovaný, ale je presne taký, akým si ho spravím.

Ako som sa dozvedela, autor už dlhšiu dobu píše blog
kde učí ľudí žiť naplno...ľahko sa to píše, ťažšie praktizuje, ale aspoň som sa trošku
zamyslela nad svojím životom...je pravda, že zbytočne sa budem trápiť
nad niečím, čo nezmením 
a tiež nemá zmysel púšťať si do života ľudí, ktorí za to nestoja :)


Ako ste na tom vy? Tiež si komplikujete život zbytočnosťami?

Krásny a hlavne pohodový deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára