Translate

nedeľa 14. januára 2018

December je za nami, január zas v plnom prúde...


V prvom rade chcem všetkým dodatočne popriať
v novom roku
všetko len to najlepšie, hlavne veľa zdravia, šťastia, ale aj lásky :)

 December uletel ako voda...advent, Mikuláš, vianočný stromček, či samotné 
vianočné sviatky...do toho pečenie, upratovanie, návštevy...užili sme voľné dni
dosýta :)


Aj pri teplej káve a čaji...


Tiež sme mali možnosť navštíviť vianočné trhy v Salzburgu...od nás
z práce sa išlo na 2-dňový výlet...navštívili sme
kaplnku Tichej noci v Oberndrorfe, 


pamiatky a trhy v Salzburgu
(tu sme si dali vynikajúce pečené rebierka a kúpili originál modro-strieborné
Mozartove gule),


dedinku St. Gilgen,


a St. Wolfgang, 


či Hallstatt


...prespali sme v nemeckej
dedinke Ruhpolding...do toho nám snežilo...hotová rozprávka :)
Fotky som dávala priebežne na instagram, takže tam ich nájdete viac...

Vianočný stromček sme mali vyzdobený ako minulý rok...


...a adventný svietnik nám skrášľoval stolík...



Na takmer všetko, čo som piekla, som používala špaldovú
múku a namiesto cukru med...chuťovo boli 
všetky sušienky a medovníky fantastické :)


No a naša cicuška si to s nami tiež užívala...


Taký sme mali december :)

Určite som na kopec vecí zabudla, ale veď to už nie je podstatné...
...začal nový rok a u mňa aj s novými predsavzatiami...posledných pár rokov som si
žiadne síce nedávala,
ale tento rok je iný...o tom vám napíšem v ďalšom príspevku :)

Krásny večer a úspešný budúci týždeň...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára